Klacht: Respectloos behandelt

op 18 augustus 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon (11jaar) en ik wilde gebruik van de OV-tourpas (Zuid-Limburg). Toen wij in Hulsberg overdiende te stappen naar Maastricht (Lijn 51 11.09 op 15 augustus 2016), kreeg ik van de desbetreffende chauffeur de medeling dat mijn kaart niet geldig was voor ons. Ik wilde het de chauffeur uitleggen, echter kreeg ik een brutal antwoord: “jij praat niet, maar ik”. Hij verklaarde mij voor gek en ik moest een dagkaart kopen t.w.v. €6,-.
Ik vind dat ik oncorrect bejegend bent geworden en wil graag dat dit alsnog gerechtvaardigd wordt.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik dat het personeel op de hoogte is/zijn van acties. Daarnaast verwacht ik van Veolia dat ik mijn dagkaart vergoed krijgt (€6,-)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AngeliqueKyro