Klacht: respecteren privacy door postbezorger

op 14 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik stond vanmorgen in de douche boven en had beneden de luxaflex van het grote voorraam half geopend, mijn baby was beneden en stond voor dat raam. Ik kon op dat moment niet naakt de trap afkomen om een pakketje voor de buren aan te nemen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de (\" vaste\" )postbezorger welke pakketjes voor de buren aflevert bij mij maximaal 1x aanbelt en niet 5x (lang) omdat ze ziet dat er iemand thuis is en daarna ook nog eens voor het raam gaat zitten kloppen. Het kwam intimiderend en ook paniekerig over op mij (ik keek toen voor de zekerheid uit het doucheraam en zag dat het de vaste pakketjesbezorger was). Ik schaam me ook voor mijn buren die dit evt gezien zouden hebben. Respecteer de privacy zou ik zeggen. Misschien dat u deze klacht kunt doorgeven!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Jongeneelen, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u dit als niet prettig ervaart en wil dit uiteraard graag doorzetten richting de betreffende distributielocatie met het verzoek hier rekening mee te houden. Om dit door te kunnen zetten heb ik echter wel een 3S code nodig van een pakketje dat door de betreffende medewerker is bezorgd of een kenteken. Heeft u deze (nog )? Zo ja, ontvang ik deze graag zodat we dit bij de juiste medewerker kunnen neerleggen. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Jongeneelen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juni 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jongeneelen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende informatie van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Corina19800