Klacht: reservering gratis tandenbolrstel mislukt via computer.

op 27 september 2011 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de tandenborstel volgens het stappenplan gereserveerd. Ik kreeg toen de mededeling dat de website niet goed functioneerde. Ik begrijp dat ik niet de enige ben. mijn kind wil gewoon die tandenborstel en is daarvoor aan het sparen.

Gewenste Oplossing:

Met de volgeplakte spaarkaart naar de Free recordshop in onze woonplaats, Gorinchem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 27 september 2011 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

klacht melden bij Lezersservice AD. Telefoonnummer 088-050505 of via lezersservice@ad.nl

Alle klachten die gemeld zijn door lusamax