Klacht: Reserveren per gsm; 1,75 per minuut

op 03 november 2009 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geprobeerd eerder in de week kaarten te reserveren via de website; helaas heb ik geen internetbankieren waardoor ik wordt overgeleverd aan de telefonische reservering/verkoop. Donderdag 29 oktober heb ik gebeld en wordt mij verzocht om vrijdag 30 oktober terug te bellen; op donderdag zijn er problemen en kan er geen 1 malige machtiging worden aangemaakt. Als ik op vrijdag terugbel kan ik ze bestellen dmv. reservering en betaling aan de kassa van het evenement. Bij het reserveren van vrijdag doet men moeilijk over de rangen welke onlogisch zijn ingedeeld. Als ik hier een opmerking over maak; dat ik het schandalig vind dat ze mij zolang aan de praat houden en mij dit een vermogen gaat kosten; krijg ik de opmerking dat ik de schuldige ben omdat ik niet weet hoe de rangen in elkaar steken?! Ik heb echter op de website gekeken naar de eventuele rangen. Helaas geen plattegrond beschikbaar. Dus wie is hier nu de schuldige?! Als ik eindelijk duidelijk heb kunnen maken waar ik wil zitten moet er nog eens een account worden aangemaakt in hun systeem. Vervolgens herhaalt de dame aan de telefoon mij bestelling die fout blijkt te zijn en dan verkeerd verstaan is (zegt ze) en kan ik alles nog eens herhalen. Ik krijg het idee dat dit expres gebeurd waardoor het telefoon gesprek met een 009 nummer behoorlijk uit de hand loopt. Uiteindelijk ben ik naast de reserveringskosten van 6,80 en extra kosten van 1 euro (waarvoor die zijn weet ik niet eens) ook nog eens 22,50 kwijt aan telefoonkosten. Dan heb ik de kosten van de eerder gemaakte gesprekken nog niet eens hierbij opgeteld. Ik vind dit ronduit schandalig; maar omdat er voor het evenement Holiday on ice geen andere mogelijkheid bestaat dan reserveren bij See tickets ben je overgeleverd aan deze wanpraktijken!! Begrijp niet dat hier niet wordt ingegrepen door de overheid. Iedereen moet de mogelijkheid krijgen om te kiezen dat ie voor een evenement extra kosten wil neertellen; dus naast digitaal ook losse verkoop bij Primera, AH of ander verkooppunt zonder dat men hiervoor een PC of telefoon nodig heeft!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Eventim

Heeft op 29 juni 2012 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

We streven ernaar om iedereen de mogelijkheid te bieden om op de gewenste wijze te reserveren. Zowel via internet als telefonisch proberen we een reservering eenvoudig en vlot te laten verlopen. Om vergissingen uit te sluiten wordt een reservering altijd herhaald. Het is tegenwoordig ook mogelijk om via Primera te reserveren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eventim beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Eigenwijs