Klacht: Reparatie van horloge duurt meer dan vier maanden!

op 30 oktober 2011 over Jewels forever in de categorie Juweliers

Drie jaar geleden heb ik een horloge gekocht bij Jewels Forever, op de Kamp 13 in Amersfoort. Het horloge kostte 375 euro.

Na drie jaar ging er een klein stukje van de zwarte verf in het glas af. Met Jewels Forever heb ik afgesproken dat als de reparatie minder dan 50 euro kost deze uitgevoerd mag worden. Anders niet.

Inmiddels zijn we vier maanden verder. Het horloge is al die tijd in reparatie en nog steeds is het niet goed opgelost. In eerste instantie kreeg ik mijn horloge terug met een heel ander glas, de tweede keer was het een glas zonder Jacob Jensen erop. Nu blijkt dat de afgelopen 1.5 maand er niets is gebeurd omdat het glas duurder was dan in eerste instantie toegezegd, ondanks dat mij was verteld dat het glas in bestelling was.

Ik heb een in gebreke stelling gestuurd, maar daarop geen reactie ontvangen. Ze zijn niet aangesloten bij een geschillencommissie.

PS. Op sommige plekken staat het bedrijf vermeld als B.G.L. Gold and Silver Kamp 13, Amersfoort.

Eerlijkheid over de stand van zaken en de verwachte termijn waarin de reparatie wordt uitgevoerd. Een snelle reparatie of ontbinding van de verkoop.

Alle klachten die gemeld zijn door Geurts033