Klacht: REPARATIE TELEFOON

op 09 december 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Heb ik mijn toestel aangemeld voor ‘Headset werkt niet’ de toestel op 01-12-2016 om 17:19 opgehaald binnen de garantie termijn waarvan de bon digitaal is verstuurd bij aanmelding en zonder val-, stoot- of drukschade.
Bij het afhalen heb ik de telefoon werkend en zonder schade gepresenteerd ik vroeg hierop nog of het toestel uit moest maar dat hoefde niet volgens de bezorger niet ik heb deze terug in de originele doos gedaan en afgegeven ik hier ook een bewijs van. Op 2-12-2016 krijg ik dan ook een mail met de melding :”Je defecte toestel Sony Xperia Z5 is goed bij ons aangekomen.” Er is van 2 tot 6-12-2016 nog mail contact geweest omtrent de verschil in de gegevens er nooit wat gezegd over dat de toestel niet onder de garantie valt vanwege welke reden dan ook.
Op 6 -12-2016 in de middag krijg ik een mail met de alle redenen die er zijn dat mijn toestel niet onder garantie valt nadat ik de aankoopbewijs en garantietermijn had overlegd was de reden val-, stoot- of drukschade.

Ik wil mijn toestel terug zoals ik het heb gegeven en alleen met een goed werkende headset aansluiting.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Richie Somai

11 maanden geleden - Nadat ik een procedure had gestart bij de geschillencommissie Uiteindelijk heeft vodafone geschik met een "nieuwe"Samsung s7 EDGE , en de 3 maanden abonnementskosten voor de periode dat ik geen beruikt heb kunnen maken van hun dienst. en de kosten voor het starten van een geschil. Wel heel moeizaam gegaan geen dank aan Vodafone

Alle klachten die gemeld zijn door Richie Somai