Klacht: Reparatie service ZEER SLECHT

op 02 november 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

In samenwerking met een 2 jarig vodafone abonnement heb ik 1/1,5 jaar geleden een zwarte Xperia x10 mobiele telefoon aangeschaft. Deze mobiel laadden van ene op andere dag niet meer op. Telefoon opgestuurd naar dynafix, waaraan vodafone hun werk uitbesteed! Na 1,5 week contact opgenomen met dynafix. In dit gesprek heb ik gevraagd wat er precies met mijn mobiel aan de hand was. Mij werd gezegd dat hij niet te repareren was en dat ik een nieuwe zou krijgen. Dit viel allemaal onder de garantie. Ook heb ik gevraagd hoelang de omruil normaal gesproken duurt, 5-10 dagen werd me verteld.

Na 3,5 week na versturen van mijn mobiel kreeg ik een pakketje terug. Hier zat in, een gebruikte mobiel, dit was voor mij meteen zichtbaar, dit omdat er diverse hoekjes beschadigt waren, dit duid voor mij op laten vallen. Ook was het een witte telefoon met een zwart achterkapje.(wat wit hoort te zijn).
Ik heb meteen contact opgenomen met dynafix. Ik heb dynafix duidelijk gemaakt dat ik niet akkoord ga met dit toestel. Zij vertelde me dat ik de telefoon weer op moet sturen. Ze konden mij NIET beloven dat het NIET weer 3-4 weken ging duren. Nu moet ik dus voor de 2e maal (mijn) mobiel verzenden.
Ik vind het rond uit schandalig dat klanten van vodafone zo lang moeten wachten op zo’n slechte service.

-Een snelle afhandeling van dit probleem.(niet nog 3-4 weken)
-Een nieuwe, zoals beloofde, mobiele telefoon.
-Enige compensatie voor: 2e x aangetekend verzenden, bellen 0900 nummer dynafix, Geen optimaal gebruik kunnen maken (internet) abonnement waarvoor toch betaald word

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste ralphschulz, Vodafone Webcare heeft jou een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Shirley Vodafone Webcare Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 05 november 2011 om 14:07 geantwoord

Vodafone Webcare heeft uitgebreid e-mail contact met de klant gehad en de procedure uitgelegd

Heeft op 10 december 2011 om 16:08 geantwoord

Na 2 weken heb ik wederom een mobiel opgestuurd gekregen van Dynafix. Deze was niet beschadigt en doet het tot nog toe goed. Vodafone is mij NIET TEGEMOET gekomen. Ik ben dik 5 weken mijn telefoon kwijt geweest. Heb toen niet optimaal gebruik kunnen maken van het Abbo waar ik voor betaal. Tevens heb ik ook 2 kosten gemaakt voor het verzenden van de toestellen. Vodafone kon niet in het systeem en konden de reparatie niet bekijken met de RMA nummers die ik hun gegeven had. Schandalig van vodafone!!! Tijd om over te stappen!?

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ralphschulz