Klacht: reparatie niet retour.

op 21 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

telefoon S6 Edge aangeboden voor reparatie bij Samsung Electronics
maandag 19-09 ophalen en dinsdag 20-09 tussen 18:00 uur en 22:00 uur zou deze retour komen. voor deze service €24,95 betaald. echter geen telefoon retour mogen ontvangen. vandaag woensdag 21-09 gebeld en blijkt mij telefoon niet te repareren. en dat het nu bij het hoofdkantoor van samsung ligt ter beoordeling of ik een nieuwe telefoon ga krijgen of een credit ga krijgen. een evt. bericht kan ik begin volgende week wel verwachten. ter info is de telefoon aangeboden omdat er een paarse lijn over het scherm loopt,en verder gewoon functioneerde (na wat google werk blijkt dit vaker voor te komen), en de reparatie status op de site geeft aan dat deze telefoon nog niet eens ontvangen zou zijn.
tijdens dit bericht tikken hang ik al ruim 21 minuten aan de lijn in de wacht met dynafix om in ieder geval mijn oude telefoon retour te krijgen totdat er op het hoofdkantoor een beslissing is genomen.
nu word ik daar van het kastje naar de muur gestuurd. toestel zou gerepareerd zijn en klaar liggen bij de logistieke afdeling voor verzending,doorverbonden naar de logistieke afdeling.daar geven ze aan dat de telefoon niet is vrijgegeven voor verzending en dat ik doorgeschakeld wordt naar de reparatie afdeling. deze geeft mij nu aan dat het toesel niet te repareren is daar er door de fabrikant niet binnen afzienbare tijd een scherm leverbaar is. en dat er een crediterings verzoek naar de fabrikant is gestuurd. tot dat daar een besluit is \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”heb ik afstand gedaan van mijn telefoon\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\” wordt nu aangegeven (daar weet ik dus niets van), dus met andere woorden je hebt pech je moet maar wachten totdat je iets hoort van Samsung. totale gesprek heeft me 53 minunten gekost a €0.10 per min.
update 22-09 dus niet bereikbaar omdat je geen telefoon heb, ook geen vervangend exemplaar, ben ik maar op zoek gegaan naar een tijdelijk exemplaar. gisteren sim erin zie ik tot mijn verbazing dat er een bericht binnenkomt dat mijn reparatie \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”langer duurt\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”????? lijkt me een beetje raar om als je een telefoon laat repareren en je geen vervangend toestel krijgt om dat bericht naar je 06 te gaan sturen. huis telefoon en e-mail zijn ook bekend.

ASAP mijn nieuwe Samsung S7 edge die toegezegd is.
en een mooie aanbieding of kortingsbon voor een TAB A 2016 10.1 LTE. als compensatie voor het lange wachten.
mooi sinterklaas cadeau met sinterklaas lijkt mij!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexander940