Klacht: Reparatie LG optimus one

op 26 september 2011 over Belcompany in de categorie Telecomwinkels

Na geduldig 3 weken op de reparatie van mijn telefoon gewacht te hebben blijkt de telefoon nog steeds keuren te hebben. schakeld steeds terug naar het pincode menu. Dit gebeurd op steeds onverwachte momenten tijdens gebruik van de functies, opladen of geheel onverwacht. Hierdoor kan ik niet bellen of gebeld worden als ik niet heb gemerkt dat het toestel weer op het pincode menu staat. Het is ondoenlijk om iedere minuut te kijken of het toestel nog standby staat. Ik kan niet weer 3 weken wachten op de reparatie waarbij het weer afwachten is of toestel dan wel goed functioneerd

Vervangend toestel

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Belcompany in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mairoon

6 jaren geleden - De snelle geboden oplossing door BelCompany (leentoestel) is voor mij op dit moment voldoende. Nu is is het wachten op mijn eigen toestel na de 2e reparatie.

Bericht van Belcompany

6 jaren geleden - Inmiddels hebben wij wederom contact gehad met de winkel waarvandaan uw toestel is verstuurd richting het reparatiecentrum. De winkel heeft gezorgd voor een extra attentie, waardoor er bij het reparatiecentrum momenteel een verzoek is gedaan tot een meer permanente oplossing. Wij zullen vanaf hier de afhandeling in de gaten houden. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, BelCompany klantenservice

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcompany een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcompany

Heeft op 31 oktober 2011 om 17:15 geantwoord

Geachte klant,

U wordt vandaag of morgen benaderd door onze winkel met een oplossing.

BelCompany Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mairoon