Klacht: Reparatie laat erg lang op zich wachten

op 10 juni 2021 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Fiets valt uit, nadat er over een drempel is gefietst. Fietsdrager hangt ook los.
Fiets is in augustus 2020 gekocht voor onze zoon om naar school te fietsen. Het is het laagste model van amslod en hij is ook speciaal extra verlaagd, omdat onze zoon erg klein is. De foiets is erg weinig gebruikt, omdat de scholen lang gesloten of gedeeltelijk gesloten waren. Bij de fiets hoort ook een onderhoudscontract voor 3 jaar incl. reparatie aan huis. Op 8 juni hebben wij de melding van de defecte fiets gedaan en vandaag krijgen wij de melding dat er pas op 17 juni iemand kan komen kijken! Alternatieven zijn er niet. De enige optie is dat wij zelf de fiets vanuit Nuland naar Apeldoorn brengen. Wat ik geen oplossing vind. Voor onze zoon is er geen altenatief om naar school te gaan, omdat er bij ons geen openbaar vervoer komt (wonen buiten de ebouwde kom) en op een andere fiets gaat niet, omdat hij hiervoor te klein is. Amslod geeft aan dat zij niets kunnen doen!

Ik ben tevreden als Amslod een eerdere reparatie regelt. Voorrang geeft op andere reparaties, omdat er voor onze zoon geen alternatief is en de fiets een noodzaak is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amslod over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Amslod in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amslod een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Amslod

Heeft op 10 juni 2021 om 15:01 geantwoord

Beste mevrouw Nijhof,

Vervelend om te horen dat de e-bike van uw zoon problemen ervaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb even overlegd met mijn collega's van de service desk. Helaas hebben we op dit moment geen eerdere mogelijkheid dan 17 juni voor reparatie, het alternatief is inderdaad dat u de e-bike langs een van onze service punten brengt. We komen graag langs op 17 juni om de e-bike van uw zoon weer helemaal tiptop in orde te maken.

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod

Heeft op 11 juni 2021 om 10:21 geantwoord

Dit is geen oplossing!
Ik wil nogmaals benadrukken dat uw bedrijf een waardeloos bedrijf is dat beloftes doet en op hun site set en in de winkels aanbied en vervolgens er niets van waarmaakt. Je betaald voor een service, maar moet belachelijk lang wachten voordat die service geleverd wordt! Wij zijn niet de enige met dit probleem heb ik gelezen bij Kassa. Wordt het niet eens tijd om uw service te verbeteren en dus meer fietsenmakers in dienst te nemen of in te huren. Als dat niet mogelijk is verkoop deze leugen dan niet, zodat men gewoon naar de lokale fietsenmaker kan gaan. Want daar is service geen probleem.
Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik had verwacht voor een kind met een aangepaste fiets er wel wat voorrang verleend zou worden. Tenslotte is er voor hem geen andere mogelijkheid. Ik vind dit zo triest en respectloos. Er word gewoon nergens naar gekeken bij jullie. Als je met pech langs de weg staat met kleine kinderen krijg je ook voorrang op de andere gevallen, omdat de nood dan hoger is.
De beste oplossing die ik nu kan bedenken is restitutie van het servicebedrag, want de service hebben jullie niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Knobben