Klacht: reparatie hoekbank rimini nagelaten door leen bakker

op 09 december 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

een tijdje terug heb ik bij Leen bakker feijenoord een hoekbank besteld.(rimini)bij het leveren bij mij thuis bleken er scheuren aan de onderkant van de bank te zitten. een medewerker van de leen bakker was toen langsgeweest om naar de bank te kijken en heb inderdaad geconstateerd dat er scheuren in de bank zaten die niet horen. die meneer heb toen een nieuwe bank voor mij gergeld. bij de levering van de tweede bank bleek wederom een probleem te zijn. dit keer met een van de zittingen.( die loopt gewoon scheef)gelijk bij het afleveren heb ik contact opgenomen met leen bakker en hebben ze wederom die medewerker gestuurd om te komen kijken. toen die meneer was geweest heb hij zelf ook kunnen constateren dat de bank scheef liep en liet iemand van de leverancier langskomen. deze meneer heb ook kunnen constateren dat de veringen van de bank kapot zijn. hij zou aan leen bakker doorgeven voor reparatie of een neiuwe bank. toen ik later met leen bakker belde werd mij verteld dat ik geen nieuwe bank noch dat ie gemaakt zou worden. terwijl de meneer van de leverancier zelf heb gezegd dat het een fabrieksfout is.

een nieuwe bank

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jedi