Klacht: Reparatie duurt te lang

op 30 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Hallo Proassist,

Ik wou laten weten dat ik zeer teleurgesteld bent op jullie service. Ik heb bijna zes weken geleden mijn iPhone 3GS laten ophalen bij me thuis door jullie voor reparatie.

Vanaf het alle begin heb ik jullie gevraagd hoe lang kon het maximaal duren totdat ik mijn toestel terug krijgt. Ik heb vele malen gebeld en jullie zeiden altijd, ”tussen 4 en 6 weken”.

Ik heb zeer recent nog gebeld. En nu vertellen jullie mij dat ik rekening moet houden met minimaal 8 weken. Ik ben zeer en zeer teleurgesteld in de service.

Ik heb zes weken geleden rekening gehouden met maximaal 6 wekken zoals jullie mij zo vaak hadden verteld. Ik wil namelijk het toestel cadeau geven aan een familie lied. Ik heb de nieuw iPhone 4S gekocht dus wil graag de 3GS die nu bij jullie te reparatie staat cadeau geven aan een familie lied.

Ik had dus rekening gehouden met 6 wekken. Nu moet ik hem (familie) teleurstellen.

Zeer teleurgesteld ben ik. Ik ben langer dan 2 jaar klant van jullie en nu met mijn nieuw iPhone 4S wordt ik nog 2 jaar meer klant van jullie. Maar om heerlijk te zijn ben ik aan het overwegen om van verzekeraar te wisselen.

Zes / acht weken is veel te veel. En als u kijkt naar het soort reparatie dan zult u zich kapot lagen. Acht weken voor zo een kleine reparatie? Sorry hoor.

In ieder geval ik wou deze bericht sturen naar jullie. Het blijkt dat mijn toestel in een reparatiecentrum ligt waar veel problemen zijn. De reparatiecentrum repareert de toestellen gewoon niet op tijd. Dat is mij verteld per telefoon de laatste keer dat ik belde.

Ik hoef geen email terug met excuses. Ik hoop dat deze bericht misschien voor een versnelling kan zorgen van het krijgen van mijn toestel, het liefst dus zoals jullie hadden belooft. Volgende week is de zesde week. Ik hoop dat ik volgende week ik mijn toestel krijgt. Want als het acht weken gaat duren dan is mijn vertrouwen kwijt in jullie. Helaas.

Dat ik mijn toesteel krijgt zoals jullie belooft hadden. In de zesde week (maximale tijd). Dat is volgende week. Vandaag is 30-10-2011

Alle klachten die gemeld zijn door Antonio6