Klacht: Reparatie Canon D500

op 06 oktober 2011 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 30 augustus j.l. heb ik mijn fotocamera ingeleverd ter reparatie omdat ik de bestanden van m’n camera niet meer op de computer kon zetten.
Er werd bij verteld dat ik binnen 5 weken mijn camera weer terug zou hebben. Op 30 september j.l. heb ik telefonisch contact gehad met de mediamarkt omdat ik graag wilde weten hoe de stand van zaken waren, omdat we al richting de 5 weken gingen. Toen werd mij verteld dat hij allang binnen was! Op 16 september al. Er bleek een brief te zijn verzonden, maar vreemd genoeg heb ik deze nooit binnen gehad.
Vervolgens heeft een familielid voor mij de camera opgehaald op 4 oktober omdat ik niet weg kan ivm m’n baby dochter. De dag erna kreeg ik de camera en bleek dat m’n batterij er niet bij zit. Inmiddels ben ik al meer dan 5 weken zonder camera en is het nog maar af wachten of ik mijn batterij terug krijg. Als ik bel naar het service centre weten ze mij niet te vertellen wat de oplossing is en wordt ik doorverwezen naar een collega die er op dat moment net niet is. Niemand anders kan mij verder helpen.
Daarnaast wordt ik verplicht om weer terug te komen, maar er wordt geen zekerheid gegeven dat er op korte termijn een oplossing komt. Het is dus maar de vraag of ik wel m’n batterij weer terug krijg.

Zou snel mogelijk een batterij zodat ik m'n camera weer kan gaan gebruiken. Ik vind eigenlijk dat ik lang genoeg gewacht heb op de service van de mediamarkt

Alle klachten die gemeld zijn door Stoute - Beeke