Klacht: RENTE????

op 14 juli 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb 4 jaar geleden nog een huis gekocht , du ik ben ook natuurlijk doorgelicht bij de BKR , Nu wilde ik onlangs een auto gaan leasen , en die doen ook doorlichten bij de BKR , en die zeggen dat en een melding zou zijn bij de BKR van Vesting Finance.
Dus ik zsm de BKR gebeld met de vraag , hoe kan dit nou.
Heb ik een uitdraai aangevraagd , en daar stond op een bedrag van 756 euro.
Eenmaal thuis heb ik Vesting Finance gebeld met de vraag “waar komt dit vandaan , en waarom weet ik hier niets van”?
Dit zou uit 2005/2006 komen van de firma Neckerman.
Ik vraag , wat is het bedrag precies , en toen zij de beste man 2400 euro!
Krijg ik hen papieren thuis is het al weer 2500 euro?
Nooit maar dan ook Nooit heb ik hier een bericht over gehad , of een deurwaarde enz enz.
Ik voel mij zo bedrogen , het is net alsof ik in het jaar 2004/2005 een boete gehad heb , maar nooit de vraag om deze te betalen.
Het is RENTE op RENTE op RENTE ,wat kan ik hier aan doen.

Ik zou tevreden zijn als er een gedeelte kwijschijlding op zou komen . dit omdat ik hier in de afgelopen 10 jaar (min) nooit op heb kunnen reageren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht cevering

1 maand geleden - Hallo , vraag aan KLACHT.NL. Hoe kan het zijn dat ik Vrijdag een mailtje van jullie krijg met de mededeling : Hoera , je klacht is in behandeling genomen , en Zondag krijg ik een mailtje met de mededeling dat zij mijn klacht niet in behandeling nemen? Graag even uitleg svp.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 24 juli 2017 om 14:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door cevering