Klacht: Rendement?!

Ladonna93 op 13 december 2013 over Rendement in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keer op keer ontvangen wij facturen van Rendement Premium Account op de diverse abonnementen die wij hebben. Wij hebben hier niet om gevraagd!! Wederom contact opnemen met Rendement om ons te beklagen, net als voor de (proef)abonnementen die ze aan personeelsleden aanbieden terwijl er al een abonnement binnen het bedrijf loopt, de verzamelbanden en de oeverloze aantal mailingen voor proefabonnementen voor bladen die we al hebben. Inmiddels heeft men binnen onze organisatie een hoog irritatiefactor voor Rendement en zijn er met enige regelmaat 2 werknemers mee bezig alles weer recht te trekken. HOEZO RENDEMENT ……

Gewenste Oplossing:

Als de uitgever zijn organisatie en direct mail acties beter op elkaar gaat afstemmen en klanten niet lasting valt met aanbieden van abonnementen die ze al hebben, ook niet aan andere werknemers binnen het bedrijf!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Bericht van Rendement

9 jaren geleden - Met het premium-account willen wij onze trouwe abonnees ondersteunen met exclusieve online onderdelen zoals o.a. de MKB Vaktools en de MKB Adviesdesk. Het premium-account is een optioneel onderdeel van het abonnement en indien gewenst kan de toegang tot deze onderdelen beëindigd worden. Wij hebben dit op verschillende wijzen kenbaar gemaakt aan onze abonnees. Hoewel wij zorgvuldig omgaan met het benaderen van onze abonnees voor marketingdoeleinden is het uiteraard niet de bedoeling dat er irritaties naar aanleiding van onze marketingacties ontstaan. Vanzelfsprekend heb ik er voor gezorgd dat deze abonnee in het vervolg niet meer voor marketingdoeleinden benaderd wordt. Inmiddels heb ik contact opgenomen met deze abonnee en streef ik naar een goede afloop. Met vriendelijke groet, Miranda

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door