Klacht: Klacht op Rendement Uitgeverij

op 13 september 2011 over Rendement in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd door dit bedrijf gebeld en heb een proefabonnement genomen. Bedrag hiervoor ook keurig betaald. Vervolgens wordt er een factuur gestuurd voor een abonnement op dit blad. Dit is door de persoon die het proefabonnement verkocht niet gemeld. Gebeld met dit bedrijf en het staat schijnbaar in hun voorwaarden dat als je een proefabonnement hebt je dan automatisch vastzit aan een abonnement. Dit is dus bij het proefabonnement niet expliciet vermeld. Ik denk dat ze dat per ongeluk zijn vergeten.

Gewenste Oplossing:

Geen betaling van het abonnement aangezien ik alleen een proefabonnement heb gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rendement

Heeft op 13 februari 2012 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is van september 2011 en is in overleg met de klant opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Rendement beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door portermoss