Klacht: Remlicht en achterlicht

op 15 oktober 2016 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fiets Carlton SE, gekocht in maart 2016.
Sinds aankoop problemen met amslod over een niet werkend achterlicht.
En het beloofde remlicht in de folder zit er niet op. Altijd zelf moeten bellen, omdat ze zoals beloofd, niet uit zichzelf terug bellen.Al diverse mailtje gestuurd maar weinig reactie. Fiets moet terug naar fabriek, maar krijg geen leenfiets.
Erg boos geworden,maar maakt geen verschil. Geen vertrouwen meer in amslod. Heb nu rechtsbijstand ingeschakeld.

Gewenste Oplossing:

Zoals het tot nu gegaan is, ben ik alleen tevreden als ik dezelfde Carlton SE,
Met werkend achterlicht en remlicht krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amslod over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 2006ben