Klacht: Remboursbedrag niet ontvangen

op 30 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 3-08-2016 heb ik een pakket met de betaalservice van PostNL opgestuurd. De ontvanger heeft aan de deur €500,- betaald, welk zoals op de site staat binnen 10 werkdagen op je rekening wordt gestort. Na 10 dagen nog steeds niks ontvangen, toch maar de klantenservice gebeld. Deze vertelde doodleuk dat me klacht binnen 5 werkdagen wordt behandeld en ik voor 25-08-2016 terug bericht word. Nu is het alweer 26-08-2016 en heb ik nog steeds niks vernomen? We hebben het hier niet over een klein bedrag maar over €500,- welk zomaar weg is? We zijn inmiddels 17 werkdagen verder en heb nog niks gehoord van me klacht en ook nog steeds geen geld op me rekening. Vindt het onacceptabel hoe amateuristisch PostNL met deze zaak omgaat! Als het geld niet binnen 3 werkdagen op me rekening staat, zal ik juridische stappen ondernemen. Want zo achteloos er met deze zaak om word gegaan is echt belachelijk.

Dat me €500,- binnen 3 werkdagen op me rekening staat.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 augustus 2016 om 13:27 geantwoord

Geachte heer Ruiter,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw remboursbedrag nog niet retour heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat u dit erg vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak!

Op basis van uw adresgegevens heb ik uw klacht opgezocht. Ik verwacht dat er vandaag of morgen contact met u opgenomen zal worden. Mocht u na woensdag nog niets gehoord hebben, wilt u dan donderdag contact met ons opnemen via onze klantenservice?

Heeft op 31 augustus 2016 om 16:10 geantwoord

Ben gebeld met de mededeling dat ik binnen 2 dagen weer wordt terug gebeld? Wat heb ik daar aan? Wacht al bijna een maand!! Vind het gewoonweg schandalig. Betaal die €500,- uit, om vervolgens intern opzoek te gaan naar het probleem. Nu is de klant de dupe van jullie interne problemen! Belachelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door JimRuiter