Klacht: rekening via incasso bureau

op 16 augustus 2017 over twoo.com in de categorie Websites

ze brengen mij lidmaatschap in rek maar leveren vanaf de eerste week geen diensten ik kan geen berichten versturen via twoo ik wens geen lid meer te zij van twoo

rek intreken of ik schakel mijn rechtsbijstandverzekering in

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 18 augustus 2017 om 09:17 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het nodige meteen voor je nagekeken, echter, voor het account dat je met dit e-mailadres registreerde, heb je geen Premium-account dus wordt er ook niets in rekening gebracht.

Ik zie dat je momenteel inderdaad geen berichten kunt versturen, omdat je van onze moderatoren lange tijd geleden een permanente timeout kreeg nadat je een waarschuwing ontving omtrent ongepast taalgebruik, en je account door heel wat leden werd geblokkeerd.

Ik heb je account zonet geheractiveerd. Kan je eens proberen berichten te versturen alsjeblieft? Bij verdere vragen, aarzel alsjeblieft niet ons te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Heeft op 18 augustus 2017 om 10:52 geantwoord

waaron rturenjullie me dan een rek via incassobureue?

Alle klachten die gemeld zijn door hj deronde