Klacht: rekening van onbekend

op 05 september 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er is door van den bergh & partners beslag gelegd op mijn bankrekening. er staat ergens een mij onbekende rekening bij een niet ten name genoemde firma open.ook weet ik niet wanneer die rekening moet zijn ontstaan. de hoofdsom schijnt 137.61 te zijn.dit is opgelopen tot 812.33 euro.in 2013 heb ik 7 maanden in het ziekenhuis gelegen. in die 7 maanden is er op mijn adres een webwinkel geopend. er zijn bij leveranciers verschillende artikelen besteld en op mijn adres geleverd. De meeste artikelen zijn via mijn rekening betaald, een paar niet.sind die tijd wordt alles door de VKB geregeld.

Gewenste Oplossing:

ik wil graag weten van wie de originele rekening is, wanneer er iets gekocht is en wat het artikel is. Ik heb een slechte gezondheid en ben invalide. Ik lig geregeld in het ziekenhuis, soms een paar dagen, maar ook vaak voor 5a 6 weken.als ik weet waar er wat is besteld, kan ik er misschien achterkomen wie er meer van weet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht mevrouw woltjer

3 maanden geleden - ik ben er door verschillende telefoontjes achter gekomen waar de rekening vandaan komt. het is van health and beauty. Jaren geleden ben ik gebeld of ik een proefpakket wou ontvangen . ik hoefde alleen de verzendkosten te betalen. Ik ging er vanuit dat er proefverpakkingen waren van cremes, geurtjes enz.tot mijn verbazing waren het pillen. ik heb ze gemeld, dat dat niet mijn bedoeling was. ik gebruik al genoeg pillen en ga beslist geen pillen van onbekende firma's innemen. daarmee was voor mij de kous af. maar nu blijkt niet voor health en beauty. dat proefpakketjes is het enige contact wat ik met die firma heb gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2016 om 15:41 geantwoord

er is totaal geen oplossing, ik heb op 6 sept 2016 een klaht ingediend, nu krijg ik een nieuwe rekening ook datum 6 sep 2016 alleen nu is het bedrag 1038.26 euro.

Bericht van Directpay

2 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 23 september 2016 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Directpay

2 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Het dossier is in behandeling bij Webcasso B.V. Zij hebben ons kenbaar gemaakt, dat zij uw klacht inmiddels hebben behandeld. Vertrouwend erop u naar behoren te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw woltjer