Klacht: rekening geblokeerd en betalingen staan vast!

op 10 mei 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een zakelijk rekening van de ing, ben belazerd door een bedrijf waardoor ik nu niet meer kan bankieren. En mijn salaris dus niet kan opnemen! Hoop dat ze het snel in orde maken.

Gewenste Oplossing:

Mijn verdiensten snel overmaken naar een andere bank of rekening weer openzetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 mei 2016 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer Lipsius,

Wat vervelend dat u geen salaris kunt opnemen hierdoor, ik begrijp dat u daarom even contact met ons opneemt. Ik heb zojuist mijn collega van de betreffende afdeling gesproken en die neemt zo dadelijk telefonisch contact met u op om hier samen naar te gaan kijken.

Vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door eugene2020