Klacht: Rekening betalen maar tabletten reeds teruggezonden

op 03 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Faktuur gekregen op 30.05.2017; tabletten eerst op 08.06.2017 en deze dan met brief teruggezonden binnen de 10 dagen. nu krijg ik maningen en 40€ extra boete voor incasse. een bedrieglijke firma is dit

niet tevreden . hier spreekt over bedrieglijkheid. ga dit verder in de kranten koppen zetten zowel nederland als belgie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:47 geantwoord

Beste Sonja,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je factuur hebben wij 14 dagen in de wacht gezet zodat je contact kan opnemen met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 18 juli 2017 om 13:12 geantwoord

Ik heb reeds alles teruggezonden naar green coffee.
Graag de betaalmethode stop te zetten jullie maning en !!!@@

Alle klachten die gemeld zijn door sonja smolenaers