Klacht: Rekening 9 jaar later en direct auto op site

op 20 februari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Na 9 jaar krijg ik een schrijven, betalen oude rekening menzis, 1100 euro. Heb 2 dagen de tijd om te reageren, echter heeft een medewerker mijn auto gefotografeerd, zonder aan te bellen en op de site van ggn gezet om te verkopen. Ik heb nog niet de tijd gehad te reageren, ik vind dit buiten alle proporties. En een inbreuk op mijn privacy, ze moesten zich schamen

Na 9 jaar nog nooit een herinnering gehad dus los het netjes op en niet op deze manier

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 23 februari 2018 om 11:22 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben op 21 februari 2018 telefonisch contact gehad. Hierbij is uw klacht inhoudelijk besproken en zijn er afspraken gemaakt. Wij gaan ervan uit dat de klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit uiteraard graag.
GGN mastering credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Roberto67