Klacht: rekening

op 14 oktober 2011 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Essent,

Reeds uw rek gehad,wat mij verbaast is ik was bij rww en dat is essent geworden,maar u hanteerd ook gelijk andere prijzen bij voorbeeld:bij rww netwerk kosten:84.971n 2010.
Nu moet ik bij u 269.75 betalen dat is dus 3x zoveel dat kan toch zomaar niet?ook moet ik ineens 19.50 betalen voor adm kosten ook dat vind ik niet netjes
Ik heb geen meer gas of electriciteit gebruikt dan vorig jaar en toch zo,n hoge rekening.
Ik hoop dat u me dat allemaal uit kunt leggen en dat ook zult doen,want zoals u zelf wel op internet gezien zult hebben zijn er wel heel veel klachten van u.
Met vr Groet Mv de Lange
Ik hoop dat u het me uit kunt leggen.

Gewenste Oplossing:

Kosten moeten omlaagkla

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 18 oktober 2011 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Lange,

Wij hebben uw klacht afgehandeld. U heeft telefonisch contact gehad met mijn collega en ook meerdere malen per email.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent medewerkster

Alle klachten die gemeld zijn door maylo