Klacht: Rekening

op 17 februari 2011 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Mijn klacht is dat er een jurk/jas niet is afgeboekt waardoor de rekening steeds hoger is geworden met rente. Er is een premiecombiverzekering bijgekomen waar ook kosten aan zit, terwijl ik dit helemaal niet heb afgesloten bij hun! Waar ik helemaal niks van weet. Ik krijg een medewerkster die mij zou helpen, maar heb nog steeds geen reactie gehoord. Als ik haar bel is ze niet aanwezig. Heb al meer dan 10 brieven geschreven en gemaild. Nu krijg ik een bedreigende brief dat ik het bedrag moet betalen anders voor 4 maart anders wordt het gemeld bij de BKR.

Gewenste oplossing

Geen enkele oplossing is er nog van pas gekomen. Ze moeten de rekening verwijderen want het zijn alleen maar rentes, premie combiverzekeringen en een artikel wat ik afgeboekt moest zijn.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 03 september 2015 om 07:50 geantwoord

Goedemorgen,

OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Femke