Klacht: rekening

op 14 december 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK heb bij jullie een schort besteld. het schort werd keurig bezorgd, snel en ben er blij mee.
Helaas zat er geen rekening bij zodat ik niet kon betalen en OOK geen AANMALING ontvangen op de mail.
NU opeens een brief in de bus met veel extra kosten .
Jammer dat besluit mij weer om niet meer bij jullie te bestellen.
Dat graag beter regelen!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Gewoon rekening bij de bestelling!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 14 december 2017 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anneke,

Dank voor je bericht. Wanneer je online een aankoop doet en ervoor kiest om deze achteraf te betalen via Billink, ontvang je inderdaad het product van de webwinkel en de factuur per e-mail van Billink. Wij sturen de factuur naar het e-mailadres dat is ingevuld bij de bestelling. De meest voorkomende typefouten in de domeinnaam halen wij eruit, maar helaas kunnen wij niet alle typefouten automatisch corrigeren.

Wanneer je geen bestelbevestiging of factuur ontvangt, adviseren wij je om z.s.m. contact op te nemen. Natuurlijk hopen wij dat je in de toekomst toch nog zult kiezen voor achteraf betalen met Billink.

Met vriendelijke groet,
Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door nieet