Klacht: Rekening

op 04 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Proefpakket besteld, werkte niet, hoefde dan niet te betalen.
Kreeg van Billink toch een rekening met twee sommatiekosten a €12,50.
Hoofdsom €59,95 samen €84,95.
In de brief staat dat ze meerdere malen digitaal verzochten om te betalen.
We hebben nooit een e-mail van ze ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de rekening ongedaan gemaakt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste J. Tuininga,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Jtuininga