Klacht: Rekenening wordt zonder opgaaf van reden afgesloten

op 01 november 2011 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds twee jaar hebbben wij eerst via de Fortis Bank, daarna via de ABN AMRO Bank een EURO en Dollar rekening voor ons bedrijf lopen. Er is ons heden middels een schrijven te kennen gegeven dat onze rekening niet meer langer overeenkomt met ABN AMRO Bank’s Client profile. Wij maken gebruik van deze rekening, misschien niet genoeg maar toech staan er voldoende fondsen op en worden er alleen maar aan bonafide bedrijven betaald of wordt hiervan ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wij willen onze rekening gewoon kunnen blijven gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 07 december 2011 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Via privébericht om gegevens gevraagd en contact opgenomen met de klant om klacht aan te maken, deze klacht is in behandeling genomen door de Bankshop.

Heeft op 20 december 2011 om 15:23 geantwoord

Afspraak gemaakt echter de bank komt haar afspraak niet na en is de situatie onveranderd. Uitermate ontevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door schellings