Klacht: Rekenen, iets dat je op de lagere school al leert

op 13 oktober 2011 over NLE in de categorie Energieleveranciers

begin 2011, besloot ik na een telefoontje van de Nem om over te stappen, en dit voor drie jaar vast, voor een bedrag van 177 euro vaste lasten.
na 3 maanden dit bedrag te hebben voldaan keek ik vreemd op toen ik zag dat de Nem een bedrag van 230 euro had afgeschreven, telefoontje gepleegd en ja hoor het antwoord: De nem heeft in het verleden afspraken gemaakt die wij helaas niet na kunnen komen, dus u voorschot word verhoogd naar 230,=
ik kneep een keer in mijn wang om te kijken of iki niet droomde, nee niet het geval, nog eens vragen. weer hetzelfde antwoord,
zonder 1 telefoontje , email, brief, of wat dan ook gewoon je voorschot met 63 euro per maand verhogen.
Alles gelijk opgezegd, en verteld dat ik bereid ben om de opzeg vergoeding( 105,=) met liefde te betalen, als ik hier maar af was,
vervolgens het bedrag van 230 nog 3 maanden van mijn rekening afgeschreven, dus weer aan de telefoon. alles zou geregeld worden, vandaag 13 okt mijn eindafrekening gehad, hahahaha te gek voor woorden, ik moet 265 bijbetalen, omdat ik maar 460 aan de Nem betaald zou hebben, even mijn bankafschriften erbij, u raad het al: IK HEB IN TOTAAL 1361,= AAN ENERGIE BETAALD EN GEEN 460.

IK ZEG: NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT DOEN

1 Leverancier door heel nederland, en een normaal tarief hanteren,

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 28 september 2012 om 13:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Nederlandse Energie Maatschappij

Alle klachten die gemeld zijn door hromk