Klacht: Steeds duurder

op 06 december 2019 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

reis gekocht voor 2 personen naar Portugal.
Nu mag ik kiezen tegen betaling van welk vliegveld ik wil ,er moeten 3 afgekocht worden om 1 over te houden. Is dus 3 x 25 euro x 2 personen.

Wil van Amsterdam vliegen daar dit dichter bij mijn woonplaats is.
Als dit niet mogelijk is wil ik graag annuleren omdat de reis nog niet is geboekt bij maatschappij.Maar graag gaan wij reizen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jaapszaakje

2 maanden geleden - Kan bij kopen van de reis niets van mijn wensen aangeven,en moet afwachten waar we naar toe gaan,wanneer en vanwaar vertrek.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 06 december 2019 om 14:57 geantwoord

Beste heer Geert Smits,

Jullie hebben een pakketreis naar de Algarve aangekocht voor €140,- per persoon inclusief vlucht en verblijf. Op 3 december hebben wij de reisdatum bevestigd van 4 februari tm 11 februari 2020.

In de tekst van de deal wordt aangegeven dat de vliegtickets worden geboekt vanaf Amsterdam, Eindhoven, Dusseldorf (WeezeDüsseldorf int) of Brussel (ZaventemBrussel Charleroi). Indien je echt niet vanaf een bepaalde luchthaven wenst te reizen is het mogelijk om één of meerdere luchthavens uit te sluiten tegen een toeslag. Dit is een optie welke wij aanbieden, maar niet verplicht. De klant kan zelf kiezen of hij of zij hiervan gebruik wenst te maken.

Jullie hebben aangegeven dat je geen kosten wenst te voldoen voor het uitsluiten van luchthavens en een luchthaven willen kiezen. Zoals eerder aangegeven is het ook geen verplichting om luchthavens uit te sluiten tegen een toeslag, echter is het dan ook niet mogelijk om een luchthaven te kiezen.

Daarnaast is het voor ons niet mogelijk om de reis te annuleren, aangezien wij de reisdatum reeds hebben bevestigd.

Team Reizendeals

Heeft op 06 december 2019 om 18:49 geantwoord

Als de reis volgens hen is geboekt is de vertrekplaats ook bekend.Als we toch niet van Amsterdam kunnen vertrekken hebben we een probleem.Als we vanaf Brussel Duitsland vertrekken zouden we aan tijd naar bestemming kunnen autorijden.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaapszaakje