Klacht: Geen schoon en steriele hotel.

Karishma jagai op 07 juni 2024 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden voor het boeken een mail gestuurd naar reizendeals.nl en uitgelegd dat wij geen 4 sterren hotel verwachten maar wel tenminste een schoon hotel van wegen mijn gezondheid. Ik ben erg allergie voor stof en schimmel.
Reizendeals gaf aan dat het een heel schoon hotel word. Nou wij komen daar aan in Spanje Tossa de Mar en bleek dat het in het hotel badkamer vol met schimmel was. Ik heb die dag contact met reizendeals opgenomen en konden niks voor mij betekenen en telefoon werd toen afgebeld. Meerdere malen geprobeerd en konden niks doen.
Ik gaf aan dat het om mijn gezondheid gaat en ik kon inprincipe wat extra betalen voor een andere hotel wat wel echt schoon was enzo maar ze belde af.
Wij hebben dan zelf een andere hotel geboekt wat wel goed was en goed voor mijn gezondheid.
Wij hebben van 19-5 tot 23-5 geboekt. Vervolgens door hele slechte badkamer hebben wij zelf een hotel geboekt op 20-5 met ons eigen geld.
Graag wil ik snel een reactie hoe hun een oplossing voor mij kunnen vinden.

Karishma

Ze moeten mijn geld terug storten van de dagen dat ze niks konden betekenen vanaf 20-5 tot 23-5 van het hotel.
En ze moeten mij een schriftelijke brief of telefonisch bellen om hun excuses aan te bieden.
Ik ben bereikbaar op 0643211121 of [email protected].

Graag hoor ik het zsm

Mvg

Karishma

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Karishma jagai