Klacht: Factuur gekregen van zogezegde veiling

op 17 december 2019 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wat is dit seg…..623.84 euro te betalen?
Ooit deed ik een bod waarbij ik de enigste was omdat mijn bieding veel te laag was en maanden later krijg ik uitnodiging tot betaling en dreigementen met deurwaarder!! Ik betaal dit echt niet. Weet iemand hoe ik van hun dreigingen af geraak?

Stoppen met aanmaningen!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

Bericht van Reizendeals.nl

2 maanden geleden - Beste mevrouw de Sutter,Op 4 september heb je een bod geplaatst en heb je de deal naar de Canarische Eilanden aangekocht. Op 9 september hebben wij de 1e herinnering naar je verzonden en we hebben hier geen reactie op gekregen. Op 16 september hebben wij toen de 2e herinnering naar je verzonden met de mogelijkheid om deze binnen 2 weken te voldoen.Echter hebben wij hier ook geen reactie op mogen ontvangen en hebben we je factuur begin oktober uit handen gegeven aan ons incassobureau.Wij willen je verzoeken om met het incassobureau hierover contact op te nemen omdat wij je ruim de tijd hebben gegeven om de deal te betalen maar je nergens op hebt gereageerd.Met vriendelijke groet,Team Reizendeals

Reactie van de melder van de klacht sofiedesutter@hotmail.com

2 maanden geleden - Beste,Ik heb wel gereageerd, met de melding dat mijn bod te laag was. Dus veiling niet gewonnen ook al had ik het hoogste bod. En dan maanden later dit?! Ik heb toen ook via mail gedetailleerde aankoopbevestiging aangevraagd! Dus uw info klopt niet.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 15 januari 2020 om 15:02 geantwoord

Beste mevrouw de Sutter,

Team Reizendeals

Alle klachten die gemeld zijn door sofiedesutter@hotmail.com