Klacht: Contact zoeken en geen reactie krijgen

op 18 januari 2020 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb al meerdere keer gebeld en zelfs mail gestuurd en normaal moet ik voor zondag geboekt hebben, maar als ik geen antwoord erop krijg, telefoon staat gewoon heel de dag bezet, kan ik niks vastleggen en betaal ik dan ook niet

Als ik contact gehad heb

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 18 januari 2020 om 10:44 geantwoord

Beste Christel Janssens,

Hartelijk bedankt voor het bericht.

Wij verbazen ons over jouw klacht, aangezien wij gewoon de gehele week telefonisch bereikbaar zijn geweest.

Vanuit België kun je ons telefonisch bereiken via een vaste telefoon op telefoonnummer 0031-9001491. Wij zijn van maandag t/m vrijdag te bereiken tussen 10:00 - 12:00 en tussen 13:00 - 16:00 uur.

Daarnaast hebben wij geen enkele e-mail mogen ontvangen welke afkomstig is van het e-mailadres chrisjejanssens@hotmail.com.

Indien je ons een e-mail wenst te sturen is dit mogelijk via info@reizendeals.nl. Wij beantwoorden graag al jouw vragen.

Wij wensen je nog een heel prettig weekend toe!

Team Reizendeals

Alle klachten die gemeld zijn door Chridtel