Klacht: Betalingsachterstand breicht

op 24 oktober 2019 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een breicht ontvangen van STRAETUS vandag dat ik ben bij jullie Bedrag van 594,25 euro achtestand en moet betaal worden binnen 7 dagen …??!!
Ik ben helemaal niet van jullie klanten en heb ik nooit bij jullie tot nu reize gemaakt en geen business …
Dus , ik verwacht voor jullie respond.!

Gewenste Oplossing:

Nee

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 24 oktober 2019 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Amizesh,

Bedankt voor jouw bericht.

Om deel te nemen aan de veiling dien je een account aan te maken. Vervolgens dient jouw account geactiveerd te worden met behulp van een activeringslink dat apart per email wordt verstuurd. Indien dit niet wordt geactiveerd kan je ook geen bod plaatsen op de website.
In al onze veilingen wordt, voordat je een bod plaatst, duidelijk aangegeven dat een bod bindend is en niet onder het herroeppingsrecht valt. Ook wordt dit nogmaals aangegeven in onze algemene voorwaarden, waarmee je akkoord bent gegaan bij het aanmaken van jouw account.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de biedingen welke worden gedaan vanaf jouw account en ben je verplicht om als houder van het account het winnende bod van de gewonnen deal te voldoen.
Zodra wij de betaling van Straetus hebben ontvangen, sturen wij je de waardebon en reserveringslink toe. Deze ontvang je binnen 3 weken na jouw laatste betaling aan Straetus.

Je kunt met deze waardebon en reserveringslink de deal reserveren.

Wij wensen je nog een hele fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Reizendeals

Alle klachten die gemeld zijn door safar