Klacht: Reizen Naar Aken

op 19 juli 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij deze wil ik een klacht indienen over de klantenbenadering van een chauffeur van ASEAG hik heb hem een retour Aken gevraagd en niet verkregen dit was niet mogelijk volgens hem .
Hij was zeer onvriendelijk tegen mij en mijn vriendin.
Dit was op 14-07 2016 om10.51 in de schnelbus naar aken ik vind het ook vreemd dat de prijzen variabel zijn binnen een week betalen wij 5.00 euro meer voor een kaartje.
Bij de ene krijg je wel een retour en bij de ander niet.Ik hoop dat u mijn klacht serieus behandelt ik ben teleurgesteld in de klantenbehandeling van deze chauffeur
In afwachting van uw antwoord verblijf ik
rrsm nuijten
Galerijstraat 13
6432AW Hoensbroek
email richnuijten@outlook.com
tel 0645725841

Gewenste Oplossing:

Als ik een verklaring krijg voor de variabele prijzen
en een betere klantenbenadering door de chauffeur

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R Nuijten