Klacht: reissom niet terugbetaald

op 17 mei 2020 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie maanden voorafgaand aan de geboekte reis probeerde ik deze te annuleren. Ik kreeg bericht dat 0% terugbetaald. Na tweede bericht kreeg ik de mogelijkheid om te boeken voor 30 euro extra, maar in een tijdvak dat ik niet wil reizen. Oftewel, nog een keer omzetten (als dat al kan) en nogmaals 30euro…of alles kwijt.

Gewenste Oplossing:

Gewoon het geld terugbetalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bealbers