Klacht: reisschema niet ingesteld vanaf voorschoten voorstraat

op 12 juli 2017 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stapte in op de Dillenburgsingel te Leidschendam, er stond toen “Voorschoten Voorstraat” op betaal apparaat. Heb dit gemeld. Bij uitchecken station Leidschendam Voorburg moest ik 1.47 euro betalen. Toen met metro naar Pijnacker Zuid. Ik betaalde totaal. 2.41 euro. Op dezelfde weg terug betaalde ik 1.92 euro. Hoe kan dat? De chauffeur, 1e bus om 16.18 uur op 12/7, was wel erg druk pratend met een vriendin/
collega en had denk ik de check-in apparaten niet goed ingesteld. maar moet ik dat dan betalen?

Gewenste Oplossing:

betaal het teveel betaalde terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ina Louwrier