Klacht: reisleiding niet aanspreekbaar!

op 29 september 2011 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

wij kregen in de bus een briefje waarop stond dat er de volgende avond om half 7 iemand van Neckerman een reisleidster dus die wat meer informatie zou geven zou komen! dus wij wachten meer als een uur geen reisleiding!
omdat de ouders van haar in hetzelfde hotel logeerden als wij,wisten we dat ze sávonds om 8 uur met haar ouders afgesproken had en hebben nogmaals gewacht! toen ze in ons Hotel aankwam zei ze dat ze geen dienst had en ons niet te woord kon staan,we hebben nog gauw het briefje kunnen laten zien waarop een verkeerd tijdstip stond,maar ze had geen tijd en we kregen nog geen eens een excuus of iets !

al is het maar een excuus voor het wachten enzo wij vonden dit niet netjes!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 04 oktober 2012 om 10:06 geantwoord

Op klachten, geplaatst voor 1 juni 2012 kunnen wij helaas niet meer ingaan daar ons de diverse informatie ontbreekt en deze niet meer volledig is te achterhalen zonder een compleet overzicht te kunnen maken. Genoemde klachten zullen wij desondanks in de opgeloste fase zetten.
Op klachten, geplaatst op of na 1 juni 2012 zullen wij, na dit gemeld te hebben aan betreffende consument, via de gebruikelijke procedure reageren. De melding op deze site wordt ook dan in de opgeloste fase gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door carmar