Klacht: reis new york

op 07 oktober 2011 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij willen samen met vrienden nieuwjaar vieren in New York.
Nadat wij alles op de site hadden ingevuld kozen wij voor de gesplitste betaling via creditcard. Vervolgens kregen we de melding dat de boeking niet voltooid was omdat er niet bevestigd kon worden of de creditcards geldig waren.
Direct gebeld met expedia en daar werd ons medegedeeld dat er inderdaad iets fout was gegaan met de autorisatie in het systeem. deze fout lag volgens de medewerkster bij expedia.
Wel was er nu een bedrag van 2500 euro op de creditcard bevroren maar die zou er na twee dagen wel af worden gehaald.We moesten maar opnieuw boeken. Vervolgens aangegeven dat de prijs dan misschien wel hoger zou zijn, hierop werd ons medegedeeld dat ze daar niets aan konden doen. Omdat we toch naar New York willen hebben we de reis opnieuw geboekt en gelukkig nog voor dezelfde prijs van € 4.977,12. Echter…… wederom ging het fout bij de autorisatie. weer gebeld met Expedia. Na 15 minuten kregen we iemand aan de lijn. Deze ging het uitzoeken maar wist blijkbaar niet hoe de telefoon werkte en dus werd de verbinding verbroken. Weer gebeld en na een minuut of 5 weer iemand aan de telefoon gekregen. deze mevrouw ging het voor ons uitzoeken, zij zou de reis handmatig voor ons boeken. Toen werd ons het volgende medegedeeld: … Dit gaat u niet leuk vinden maar de reis is net 200 euro duurder geworden…. We hebben expedia vervolgens uitgelegd dat dit belachelijk is omdat wij hier geen schuld aan hebben, zoals de eerste medewerkster al aangaf! Helaas expedia kan hier niets aan veranderen.

Gewenste Oplossing:

De reis zoals wij hem geboekt hebben voor de prijs van € 4.977,12
Het is toch te zot voor woorden dat wij nu 200 euro meer zouden moeten betalen omdat expedia een fout heeft gemaakt?

Alle klachten die gemeld zijn door motorhvh