Klacht: Reis Boeking

op 12 september 2018 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 80€ betaald voor kosten van de reis, op 0607 heb ik een bevestiging van reizendeals gehad maar heb geen info gekregen ivm waar mijn reis naar toe is en zo voort. Waardebonnummer : 3778c776dc

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer ik iets te horen krijg ivm waar mijn reis naar toe, en de bevestiging daarvan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 12 september 2018 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Da Silva Bernardino,

Wij vinden het erg spijtig jouw klacht op Klacht.nl te moeten lezen.
Zeker omdat wij niet snappen dat deze klacht is geuit.

Wij hebben je namelijk op vrijdag 31 augustus jl. om 12:44 uur de bevestiging en de factuur voor jouw stedentrip verstuurd.
Hierin staat het volgende vermeld:
Beste mevrouw Da Silva Bernardino,
Hartelijk dank voor het invullen van het boekingsformulier op onze website.
Bij deze bevestigen wij jouw stedentrip voor de reisdatum 08 oktober - 10 oktober 2018.
Je ontvangt uiterlijk 5 dagen voor aanvang van jouw reis alle reisbescheiden per e-mail, deze dient je uit te printen voor de reis.
De bestemming van de reis is 2 weken voor aanvang van de reis bij ons bekend.
Mocht je willen weten waar jouw reis naar toe gaat, verzoeken wij je vriendelijk 2 weken voor aanvang van jouw reis ons een e-mail te sturen.
Tevens ontvangt je van ons een factuur voor de extra gekozen opties.

De factuur heb je inmiddels aan ons voldaan. Echter kunnen wij geen e-mailverkeer of telefonisch contact met jou terugvinden in ons klantcontactsysteem. Wij betreuren het daarom ook dat je meteen een onterechte klacht deponeert, zonder eerst contact met ons op te nemen.
De e-mail van de bevestiging voor de reisdatum zullen wij je nogmaals toesturen. Wij hopen dat je deze in goede orde ontvangt en ons hier van op de hoogte brengt.
Zoals ook in de e-mail staat, mocht je willen weten waar jouw reis heen gaat, verzoeken wij je vriendelijk 2 weken voor aanvang van jouw reis ons een e-mail te sturen.

Met vriendelijke groet,

Team Reizendeals

Alle klachten die gemeld zijn door Raquel Elenice