Klacht: Registratie STB code KPN Interactieve televisie niet mogelijk, foutmelding!!!

op 02 november 2011 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Geachte KPN,

Laatst heb ik een nieuw kastje voor interactieve televisie bij jullie moeten bestellen omdat de vorige ontvanger al na 3 dagen (nadat de monteur alles was komen installeren) kapot ging.. ik vond en vind het nog steeds onacceptabel dat hij zomaar uit het niets niet meer werkt. Maar dat terzijde.

Na telefonisch contact heb ik netjes volgens afspraak gisteren een nieuw interactief kastje per post ontvangen. Vol goeie moed wilde ik vanavond het nieuwe kastje gaan installeren en tot mij grote verbazing kon hij de STB code niet registreren.

Hij geeft aan dat de max aantal toegelaten, STB is overschreden, ik vraag me af hoe dit kan als hij het de vorige keer wel deed op het abonnementsnummer?

Nu ben ik even gaan zoeken op internet en vind meerdere mensen die tegen dit probleem aanlopen. Deze klacht is dus niet geheel onbekend. Uit contact met andere consumenten blijkt dat er dan waarschijnlijk een nieuw abonnementsnummer aangemaakt moet worden, waarom leveren jullie dat dan niet meteen mee met het nieuw kastje?

Ik zou graag willen dat jullie contact met mij opnemen, ben zat om weer de telefoon te pakken en de helpdesk te bellen waar je zo 10 min in de wacht staat terwijl je bij de afdeling verkoop bijna gelijk geholpen word, service gerichtheid is niet echt de sterkste kant van kpn.

Ik hoop dat dit probleem voor mij snel opgelost kan worden. Ik ben namelijk meer dan zat en vraag me af of ik wel voor de juiste organisatie heb gekozen om dit product af te nemen. Het valt me vies tegen hoe de organisatie KPN zijn zaken voor elkaar heeft, maar het zal wel aan mij liggen..

ik wil graag dat KPN contact met mij opneemt om dit probleem voor mij en ook voor andere mensen structureel op te lossen. Zonder dat jezelf weer de telefoon moet pakken of moet mailen om dit op de lossen.Ik wil één persoon vanuit de organisatie die mij helpt bij dit probleem en het ook voor mij oplost.

ik ben blijkbaar niet de enige die tegen dit probleem aanloopt KPN..?

Alle klachten die gemeld zijn door ibe hundling