Klacht: Registratie bkr

op 21 augustus 2018 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

Ik heb in het jaar 2011 een lening afgesloten via interbank wat vervolgens is door verkocht aan hoist door betalingsachterstand neem Ik aan. Nooit een fatsoenlijk antwoord voor gekregen. Maar goed we zijn nu 7 jaar verder.. Hoist heeft het overgedragen aan. Ggn die vervolgens heeft overgedragen aan timmermans Incasso. Destijds huis kwijtgeraakt moesten het verkopen beiden Zonder Baan Komen te zitten.. Dit is allemaal het reden van de achterstanden. Vorig jaar hoist vriendelijk verzocht om de registratie te Wijzigen Bij bkr Aangezien we beiden een. Top salaris hebben en. Netjes per maand aflossen begonnen met 35.000 7 jaar later 27.000 euro.. Dus alleen. Rented, ook staan Ze niet open voor om het om te zetten naar een Persoonlijk lening, Ik weet gewoon. Niet meer wat Ik moet doen, heb nu een. Huur huis wil graag kopen maar dit lukt dus niet. Kunt u mij hier verder in Helpen??

Als hoist Bij bkr ons registratie wijzigt met een H (herstel) Ben Ik blij Kan Ik weer verder met mijn leven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 08 november 2018 om 09:22 geantwoord

Beste heer, mevrouw, u hebt reeds op 31-08-2018 een reactie ontvangen op uw klacht over uw registratie bij het BKR. Wij vertrouwen erop u dat wij u zo voldoende hebben geïnformeerd, mocht u toch nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 088-1414001

Hoist Finance AB

Heeft op 01 januari 2019 om 20:56 geantwoord

De H staat voor Herstel, deze code moet worden gemeld als ik bij ben met de betalingen, wat ook zo is ! Dus het is niet duidelijk of ik nog een achterstand heb lopen, gaarne hier een antwoord op aangezien ik hier telefonisch ook geen antwoord op krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door M gurbuz