Klacht: regelmatig geen post

Sonja Schreuder op 08 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ontvang regelmatig geen post, wat volgens de afzender wel verstuurd is via PostNL

Als er uitgezocht wordt hoe dit mogelijk is en dat ik in de toekomst wel alle post in de bus krijg

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 november 2017 om 15:33 geantwoord

Geachte mevrouw Schreuder,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de postbezorging, omdat u post van de afzender, die post heeft verstuurd via ons, niet heeft ontvangen. Dit vind ik spijtig om te horen en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik zie dat u contact heeft opgenomen met de telefonische klantenservice om een klacht in te dienen hierover. De leidinggevende van de postbode heeft aangegeven dat de postbode elke dag post op dit adres bezorgt. De leidinggevende is bij meneer Bonsema langs geweest hierover, maar u was niet aanwezig. In de registratie van uw klacht staat aangegeven dat de leidinggevende nog een poging zal doen om contact met u op te nemen hierover.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door