Klacht: Regelmatig geen ontvangst van pakker of verkeerde levering

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw

Regelmatig is het voorgekomen dat wij onze pakketten niet binnen kregen omdat zogenaamd het adres verkeerd zou zijn doorgeven. Bij controle.was het juiste adres goed doorgegeven maar de bezorger heedt hier verder geen moeite voor gedaan. Ook is het voorgekomen dat hrt pakket dan elders werd afgeleverd en dar ik daar op zoek moest gaan. .

Met vriendelijke groet
Jutta Balendiran

Gewenste Oplossing:

Ik wil vriendelijk verzoeken in het vervolg de pakketen op het juiste adres af te leveren en andersbij her dichtstbijzijnde ophaal point. En graag dit d.m.v een briefje of tel laten weten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Balendiran, Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de pakketbezorging, omdat pakketten onterecht retour zouden worden gestuurd en omdat pakketten bij uw buren worden bezorgd zonder een niet-thuisbericht achter te laten. Graag reageer ik op uw bericht. Hoewel de bezorger via zijn scanapparaat vaak aangeeft dat het pakket retour wordt gestuurd vanwege een verkeerd adres, hoeft dit niet per se te betekenen dat het adres onjuist. Het komt voor dat het adres of de barcode onleesbaar wordt tijdens het distributieproces. Op het pakket zelf wordt dan ook de daadwerkelijke reden van retour sturen genoteerd. Mocht de afzender deze reden onterecht vinden, dan kan hij contact met ons opnemen hierover om dit aan te kaarten. Om deze reden kan ik geen klacht voor u indienen. Wel is het nodig dat de bezorger een niet-thuisbericht achterlaat wanneer een pakket bij de buren wordt bezorgd. Mijn excuses dat dit niet is gebeurd. Graag ontvang ik de Track&Trace-code van een pakket die bij buren was bezorgd, zonder een niet-thuisbericht achter te laten. Dan kan ik een klacht voor u indienen, zodat dit niet weer gebeurt. De Track&Trace-code is gelinkt aan de bezorger en alleen met deze informatie kunnen we de juiste persoon aan laten spreken. Graag ontvang ik uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Balendiran,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jutta Balendiran