Klacht: Regeling getroffen nagekomen alsnog loonbeslag

op 07 maart 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

02/01 heb ik telefonisch contact gehad met een medewerkster van de GGN om een betalingsvoorstel te doen over het totaal bedrag van euro 528,62 de bedrag die deze dame wilde was hoger(100,00 euro met ingang van januari) dan mijn budget toeliet daar er meerdere regelingen lopen.mw gaf echter aan niet akkoord te gaan met het voorstel (lager dan 100,00 met ingang van januari) omdat zij überhaupt niet verplicht zijn om akkoord te gaan met een voorgestelde regeling,hierop weer geantwoord dat ik best begrijp dat het een luxe is als een deurwaarder akkoord gaat en dat zij veel meer te zeggen hebben dan incasso buroos van maar dit is me altijd gelukt zonder enkel problemen en ik ook niet dieper in de problemen wil raken met mijn andere schuldeisers .mw zei niks te maken te hebben met andere schuldeisers enkeld met de vaste lasten wat ik nogal frappant vond daar ik vind dat ook de andere regelingen en rekeningen die je netjes hebt lopen bij andere schuldeisers maandelijkse terugkerende uitgaves zijn die je maakt dat geld dat is er niet.nee enige heen en weer discussie over het wel of niet akkoord gaan met het bedrag of de regeling en de dame hoorbaar geagiteerd raakte de verbinding verbroken.Vervolgens ben ik na gaan denken en mijn administratie opnieuw bekeken om te kijken wat mogelijk was in mijn budget en nog geen 30 minuten later opnieuw gebeld waarna ik een andere medewerkers aan de telefoon kreeg ,ik gaf een voor haar lagere maar voor mij hogere voorstel(66,00 met ingang van januari) die haar vorige collega had gedaan alleen dan in plaats van met ingang van de zelfde maand te betalen de maand daarop( 100,00 euro met ingang )het bedrag te betalen wat de eerste medewerker had voorgesteld , deze tweede medewerkerster gaf mij een telefonisch akkoord ,ik kwam mijn regeling na maar wat gebeurd er vervolgens vandaag ligt er ineens een brief van mijn werkgever op de mat met de mededeling van een aanzienlijk hoger 1 malige loonbeslag.(volgens het telefoongesprek met eerste dame was het totaal bedrag euro 528,62 inclusief 117,00 griffiekosten minus het al betaalde bedrag van euro 166,00)Dit met ingang van deze maand ingaat nu euro 746,51 !
Ik heb meteen gebeld ,mij werd uitgelegd dat er wellicht zonder enige garantie als ik alle bewijsstukken zou aanleveren mijn beslagvrije voet opnieuw berekend zou worden en het teveel in beslag genomen bedrag met terugwerkende kracht zou worden teruggestuurd dit kan tot twee of drie weken duren maar de loonbeslag staat hoe dan ook vast.
Ik zeg te gek voor worden een hoop frustratie gaat er nu door me heen vooral.omdat ik zo me best heb gedaan om contact te nemen met alle schuldeisers en een mooi voorstel heb gedaan waarmee ik sneller de schulden afbetaald kan hebben zij blij met hun geld ik blij dat het betaald is.Ik heb verzocht om de telefonisch gesprek van die dag in te zien zodat zij kunnen horen wat er is afgesproken. Want volgens de medewerkster die vandaag heb gesproken is er maar 1 contactopname geweest die dag en zijn er geen verdere notities te bekennen. Ik ben mij er van bewust dat je altijd de naam moet noteren van de medewerkers die je gesproken hebt maar pure ongeluk dat ik dit deze dag niet heb gedaan, wat een hoop zorgen heb ik nu ineens weer

Ik ben tevreden wanneer de loonbeslag niet wordt voortgezet, de telefonisch opname van 02/01/2017 van BEIDE medewerkers wordt beluisterd en ik mijn gebruikelijke maand bedrag of het nieuw voorstel dat ik 03/03/2017 heb gedaan mag hervatten
Zonder de kosten die bij mij die bekend waren

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 20 maart 2017 om 14:56 geantwoord

Beste mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u een e-mail gestuurd met de reactie op uw klacht. Hierin hebben wij ook u eerdere bezwaren meegenomen, die u rechtstreeks neergelegd heeft bij ons kantoor. Deze e-mail ontvangt u binnen enkele minuten.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit.

Heeft op 20 maart 2017 om 17:26 geantwoord

Klacht is in behandeling maar nog niet opgelost naar wens

Alle klachten die gemeld zijn door Justified Dsf