Klacht: Regeling

op 28 juni 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Geachte heer/mevrouw

Mijn regeling bij GGN is gestopt omdat ik een keer te laat ben geweest met betalen.
Het enige wat ik wil is dat mijn regeling hervat word, volgens de mevrouw van de GGN moet ik nu wachten tot dat de deurwaarder voor de deur staat maar ondertussen wil ze wel dat ik door blijf betalen
En dat ik maar een regeling met de deurwaarder moet maken ik zie hier de toegevoegde waarde niet van in want er zijn nu alleen maar weer kosten bij gekomen. Wat moet ik doen

Als mijn regeling hervat word!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 juni 2017 om 13:28 geantwoord

Geachte heer en/ of mevrouw,

Wij hebben vandaag met u telefonisch contact gehad en aangegeven dat wij de betalingsregeling niet hervatten. Tevens hebben wij u aangegeven wat de reden hiervan is. Op 26 juni 2017 hebben wij u een brief gestuurd en hierin staat dat de regeling is komen te vervallen en ook hierin geven wij de reden door.

De regeling wordt dus niet meer hervat.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

GGN Mastering Crerdit

Alle klachten die gemeld zijn door Peterdolstra