Klacht: Regeling

op 12 oktober 2016 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

Ik had een krediet van 38.000 euro deze heb ik middels beslagleging op werkelijk alles terug gebracht naar 8000 euro. Nou heb ik gevraagd om het restant in termijnen middels een regeling af te lossen. Ik krijg als antwoord dat ik naast alle beslaglegingen wel een regeling kon treffen extra dus terwijl ik nu al bijna niets over hou in de maand. Ik kan werkelijk helemaal niets meer.

Als de beslaglegingen opgeheven zijn en er een nette regeling over het restant afgesproken kan worden. Kan ik ook weer leven.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

Bericht van Hoist Finance

11 maanden geleden - Geachte heer Stelder, Wij hebben uw e-mail bij de verantwoordelijke afdeling neergelegd. Wij zullen u per e-mail verder berichten. Met vriendelijke groet, Hoist Finance

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 18 oktober 2016 om 15:13 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Papalisa

10 maanden geleden - Dus zet maar weer als in behandeling en NIET OPGELOST

Bericht van Hoist Finance

10 maanden geleden - Geachte heer Stelder, Naar aanleiding van uw verzoeken hebben wij uw dossier samen met de gerechtsdeurwaarder nogmaals volledig bekeken en Hoist zal het standpunt handhaven. Het beslag zal niet worden omgezet in een betalingsregeling. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Alle klachten die gemeld zijn door Papalisa