Klacht: Regeling

op 12 oktober 2016 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

Ik had een krediet van 38.000 euro deze heb ik middels beslagleging op werkelijk alles terug gebracht naar 8000 euro. Nou heb ik gevraagd om het restant in termijnen middels een regeling af te lossen. Ik krijg als antwoord dat ik naast alle beslaglegingen wel een regeling kon treffen extra dus terwijl ik nu al bijna niets over hou in de maand. Ik kan werkelijk helemaal niets meer.

Als de beslaglegingen opgeheven zijn en er een nette regeling over het restant afgesproken kan worden. Kan ik ook weer leven.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

Bericht van Hoist Finance

1 maand geleden - Geachte heer Stelder, Wij hebben uw e-mail bij de verantwoordelijke afdeling neergelegd. Wij zullen u per e-mail verder berichten. Met vriendelijke groet, Hoist Finance

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 18 oktober 2016 om 15:13 geantwoord

Heeft op 18 oktober 2016 om 18:08 geantwoord

Jullie, Hoist Finance hebben toch de lening over genomen en niet agc, zij innen alleen maar dus er is hier helemaal geen oplossing in tegendeel zelfs. Volgens jullie website hebben jullie de mond vol om mensen te helpen met een regeling er zou altijd wel een oplossing zijn. Nou NIET dus, jullie hebben helemaal geen begrip of iets wat er op lijkt. Is het nou zoveel gevraagd om een regeling te treffen over de laatste 8000 van de 38000 waarvan ik nogmaals meld dat er al 30000 van afgelost is. Dus graag een fatsoenlijk antwoord en niet afschuiven naar agc, wat trouwens helemaal geen agc meer is. Ik zeg 250 euro per maand lijkt me een goede regeling.

Reactie van de melder van de klacht Papalisa

1 maand geleden - Dus zet maar weer als in behandeling en NIET OPGELOST

Bericht van Hoist Finance

1 maand geleden - Geachte heer Stelder, Naar aanleiding van uw verzoeken hebben wij uw dossier samen met de gerechtsdeurwaarder nogmaals volledig bekeken en Hoist zal het standpunt handhaven. Het beslag zal niet worden omgezet in een betalingsregeling. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Alle klachten die gemeld zijn door Papalisa