Klacht: Ref.nr.#24986174 Lidl komt afspraak niet na en beantwoord emails niet, onjuist of veel te laat.

op 30 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Zie mijn email en de email van de Lidl geheel onderstaand.

Aanvulling:

Uren heb ik verspild aan de Lidl vanwege een retourzending.
Eindelijk dacht ik dat alles was opgelost en weer is het een drama. Ze houden zich nu niet aan de afspraak, die zij zelf hebben bevestigd via de e-mail. Ook beantwoorden ze geen e-mails en/of veel te laat en maken ze beloftes / stellen ze zaken voor, waar ze zich vervolgens niet aan houden.
Uren verspild; niks anders dan stress en werk heb ik ervan.
Nooit zal ik meer producten kopen via hun webwinkel.
Inmiddels ca. 3 uur verspild aan de Lidl en ik ben geen stap verder. Excuses is wel op zijn plaats !
________________________

Kopie van mijn email en de email van de Lidl:

Referentie #24986174:
Geachte heer, mevrouw,

U heeft zich niet aan de afspraak gehouden. U had mij beloofd om het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terug te betalen.

Tot mijn allergrootste verbazing stond zojuist DHL voor mijn deur met een nieuwe föhn. Ik heb het pakket logischerwijs niet in ontvangst genomen.

Ik verzoek u dringend om het nu écht goed af te wikkelen, aangezien het keer op keer is misgegaan bij de Lidl en ik hier niet langer werk van wil hebben.

Zie onderstaand bericht.

Y. Stadman

Van: shop@lidl-shop.nl
Verzonden: woensdag 17 mei 2017 11:34
Aan: yvettegezellig@hotmail.com
Onderwerp: Referentie #24986174:

Beste Yvette,

Bedankt voor het bericht op 12-mei-2017.
Wij vinden het heel vervelend dat de Professionele ionen-haardroger het al zo snel niet meer deed. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
We hebben een retourbon naar u toegestuurd en u kunt het artikel retourneren via een DHL Parcelshop. Zodra het artikel bij ons terug is ontvangt u van ons een e-mail en dan storten we het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten naar u terug. Binnen 10 werkdagen staat dit dan weer op uw rekening.
Excuses voor al het ongemak, we vinden het heel vervelend dat het zo gelopen is en daarom sturen wij u een waardebon per post toe die u in één van onze filiaslen kunt besteden.
Wij wensen u het allerbeste toe.

Het Lidl Team
Lidl Nederland GmbH
Tel. 020-7095039
contact@lidl.nl
www.lidl.nl

Zoals de Lidl zelf heeft bevestigd: het aankoopbedrag en de verzendkosten, wil ik binnen 10 dagen terug ontvangen op mijn rekening.

Verder wil ik dat de Lidl zijn excuses aanbiedt, voor hoe ze met mijn retourzending zijn omgegaan en alle overige zaken.
Als klant ben ik 3 uren bezig geweest met deze hele kwestie en ik ben geen stap veder. Ik heb hier alleen maar verdriet en stress van.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 29 september 2017 om 21:05 geantwoord

Door technische redenen hebben wij helaas je melding niet eerder in behandeling kunnen nemen. Je melding was niet zichtbaar, waardoor we je niet eerder hebben kunnen helpen. We hebben het uiteraard meteen opgezocht in ons systeem en we zien dat je op 2 juni uitbetaald bent. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit graag.

Klantenservice Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Y. Zonnig