Klacht: Ref # 245956: Incomplete levering

op 02 november 2011 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wil ik vermelden dat extra@home ons bestelde atrikel niet compleet heeft geleverd.

Bij de boxspring die wij besteld hebben is het hoofdbord niet geleverd.

Na telefonische contact met Extra@home geahd te hebben hebben ze het missende hoofdbord terug gevonden.

Onze klacht is dat zij het vandaag niet meer kunnen / willen leveren

Met pijn en moeite hebben wij voor deze levering een vrijedag kunnen opnemen.

Tevens werden wij geacht het gehele bedrag vooraf te betalen.

Graag zien wij een oplossing dat dit alsnog vandaag na geleverd kan worden.

Ons oude bed is inmiddels uitelkaar gehaald om dat alles vandaag geleverd zou worden.

Gewenste Oplossing:

Graag zien wij een oplossing dat dit alsnog vandaag na geleverd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 12 december 2011 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant gebeld, excuses gemaakt. Missende artikelen alsnog geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door wendygoossens84@hotmail.com