Klacht: reclamepakket

op 01 september 2015 over Spotta in de categorie Reclame

Zoals zo velen al schrijven….niet gehad.
Maar een andere vraag: Oordeel zelf eens bij de div. huisnummers
of de reclame wel iedere week bezorgd wordt.
We kunnen wel schrijven maar doe eens een huis aan huisbriefje met de reden
dat dit elke keer mislukt!!
Dat lijkt heel wat klantvriendelijker dan dat wij van onze kant maar u moeten melden!

Indien boven eens tot een goed einde komt.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 04 september 2015 om 10:08 geantwoord

Geachte heer J. Klok,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken.

Wij hebben de bezorgersservice opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online
Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Marjolein
Spotta Klantenservice
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door zoals eerder omschreven